NEJVĚTŠÍ VINÍK JE NA SVOBODĚ!!!

Tři dny poslouchám v televizi spousty smysluplných a nebo naopak smyslů zbavených informací o průšvihu vlády a jejich spolupracovníků.

Po třech dnech jsem si to vyhodnotil takto:

1. Poslanci kteří dostali místa ve státních firmách přijali nabídku - složte mandát, my se o vás postaráme - a podle mě jde o nepěkné, nicméně legální politické vyjednávání.

 

2. Kauza 150 milionů a desítky kilo zlata nijak nesouvisí s vládní krizí a je přiživována jen pro manipulaci s lidmi a pro zhoršení náhledu na vládu. A mimochodem, vlastnit peníze a zlato není trestný čin.

 

3. Největší problém je Vojenské zpravodajství. Dělá si co chce a bez zjevné kontroly! Pokud generál Kovanda vyhoví žádosti paní Nagyové a kontrolní mechanismy si toho cca rok nevšimnou je špatné. Hodně špatné!

Nabízí se pak otázka: Komu ještě pan generál vyhověl? Janouškovi, Ritigovi, Kalouskovi, spolku zahrádkářů....???

Jediný kdo měl podle mě zůstat zavřený a jediný, který zdá se něco porušoval, je generál Kovanda!

 

A ten, protože se přiznal je propuštěn a dál pokračuje ve funkci.

Pro mě nepochopitelné!

 

Možná se mýlím, je to můj názor na současné dění. 

Jaký je Váš názor?

Autor: Jiří Remeš | neděle 16.6.2013 14:30 | karma článku: 5,29 | přečteno: 174x