Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L63u37k21a76s 23S37u59c90h13a47n81e35k 5656127323270

Poprosil bych o nějaké dovysvětlení, jak by mohlo zavedení levnějšího jízdného pro pracující v časech ranní a odpolední špičky ušetřit 10mld.

Ani to zavedení ceny 10,- za jízdenku (bez možnosti předplatného) by problém neřešilo. Předpokládali-li bychom hypoteticky 14mld tržby z jízdného, zůstává tu více jak 10.000 zamestnanců DPP ... hrubým odhadem počítám, že zaměstnanec by měl firmě přinést (potažmo se dá říct že jí stojí) 1.000.000,- ročně (mzdové náklady, ...) Jen při tomto počtu zaměstnanců by byly "náklady" DPP na 10 mld a to jsme se ještě ani vzdáleně nedostali k pohonným hmotám, které zjevně budou činit nemalou část nákladů jakéhokoliv dopravce

0/0
22.2.2014 19:36
Foto

J57i71ř50í 80R52e58m72e90š 6807626548345

Dovysvětleni: sleva ve špičce je myšlena proti ZDRAZENE jízdence bez omezení, Nabídka pro " jen" pracující... DPP udává cca 14 miliard naklady a 4 mld. tržby z jízdného. A dotace 11 miliard. Takže těch 10 za jízdu by mohlo dorovnat dotaci. Jak je to doopravdy jsem nijak důkladně nezkoumal.

0/0
22.2.2014 20:16





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.