Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Doporučuji se nejdříve seznámit se základními fakty. Vím, pro Svobodné to často bývá nezajímavé.

   Tak abyste byl trochu vzdělán, Jiří:  Příjmy z DPFO činí cca 90 mld., celkové příjmy rozpočtu cca 900 mld.    Ve škole vás kdysi učili (vzpomeňte si) že 90 z 900 je 10 %  (nikoliv 4 %). A deset procen je sakra velký díl.

2 0
možnosti
Foto

OK. Moje chyba. Ale já myslím že to takový rozdíl není. To je cca 60km dálnic a to je podle mě fakt malý rozdíl. ;-)

0 3
možnosti
OK

souhlasR^R^R^ pozadujme po politicich snizeni/zruseni dani. P:S: Dan z nemovitosti, dedicka, darovaci zadne opodstatneni nema, dan z prijmu i z pridane hodnoty muze byt max10 procent. na vydrzovani tech par panaku nahore to staci dost a dost. zdravotni/socialni a skolstvi prevest na obce, cirkve, charitativni a vzdelavaci spolky jak bylo za RU.

1 0
možnosti
LP

L22u94k43a97s 25P10a49r76a64l

19. 3. 2013 16:36

opravte si prosím ta 4%, to je z HDP, ne z příjmu státní kasy a to je rozdíl.

Děkuji

PS: Taky volím svobodné

2 0
možnosti
Foto

Dík za info = omlouvám se za chybu.. Strhli mě vášně po přečtení jakéhosi článku a tak jsem ten svůj rychle sesmolil a pustil to bez kontroly... Ale teď už to měnit nebudu, raději dám nějaký jiný - lepší článek :-)

0 1
možnosti

Zajímavé ovšem je, že ekonomika, která je nám často dávána za vzor, tedy americká, je na přímém progresivním zdanění založena. A faktem je, že delší dobu už funguje.Proč úplně opouštět zavedený princip?

1 1
možnosti
ZJ

A ta vzorová ekonomika jde do kytek. Pod vedením komunisty Obamy

2 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1290x
Po dlouhém působení na pozici realitního makléře, majitele realitní kanceláře jsem se přesunul do funkce Správce nemovitostí. 

 

Seznam rubrik