Chystají mě na Nobelovku

Máte email? Takže jste na tom jako já. Asi jako většina lidí u nás. Všimli jste si co vám chodí téměř denně do pošty?  

Denně otevírám a čtu desítky emailů a na desítky odpovídám.

Asi stejně jako všichni, ne?

Denně mě příjde pár emailů,  nad kterýma kroutím nevěřícně hlavou. 

Skoro denně mě přijdou takové, které mě chtějí pomoci. 

Mám štěstí, že se dostali k mému emailu a chtějí mě pomoci. Já totiž potřebuji poradit. Rádi mě poradí, naučí, vysvětlí, ukážou. Neumím nic!

Cítím se jako neumětel.

Pan PŘ. mě naučí všechno co potřebuji, každý týden jedna rada. Vlastně jen půl rady, za zbytek se mám registrovat ...

Pan DK mě naučí jak si vybudovat MLM, stačí se připojit do jeho sítě ...

Firma A mě půjčí kolik chci! Stačí si prý říct.

JK ví, jak přejít od teorie k praxi, VD mě naučí jak požádat o dotace, další a další co ví, že potřebuji dohnat co jsem ve škole nepobral. Anglicky snadno a rychle. CD a DVD všeho druhu! Matematika, fyzika, politika!

Počkejte si rok, budu nominován na Nobelovu cenu v několika kategoriích. Chytřejšího nenajdete! Díky lidem kterým jde o mé vzdělání, o můj širší obzor. 

Nebo jim jde o něco jiného? 

 

 

 

 

Autor: Jiří Remeš | středa 7.11.2012 15:30 | karma článku: 4,38 | přečteno: 159x